TISDAG

Vilken kämpig dag jag har haft. Jobbade ju natt i natt och jag sov så dåligt när jag kom hem i morse och ville väl egentligen  bara fortsätta att sova när alarmet ringde vid 12 men icke! Ska ju vända tillbaka dygnet, så det är inte värt att sova längre, jag kan inte somna på kvällen annars hehe.
Dagen började med min älskade gröt, som jag hade längtat. Fibergröt med linfrön, pumpakärnor, solrosfrön, gojibär och en halv skopa proteinpulver med smak av hallon. En riktig drömfrukost om du frågar mig. Annars så har jag bara tvättat idag och tränat med ett gäng. Det var en väldigt jobbigt pass eftersom jag tappat formen helt efter dessa två veckor känns det som. Men jag hoppas att det mest berodde på att jag sovit dåligt och lite. Kul träning som alltid, jag blir så motiverad när jag kör med andra. Då finns det ingen chans till att lata sig. 
 
Efter träningen så gjorde jag lax och sallad, så skönt att äta min egna mat. Jag är en sån person som nästan alltid äter upp allt på tallriken och det är inte så bra om man äter ute i 2 veckor på restaurang. Det är ju inte lita mat man får och även om jag känner mig nöjd äter jag nästan alltid liiite för mycket. Så det kändes bra nu att komma hem till vanliga portioner. Vilket ilandsproblem, skäms nästan när jag skrivet det haha. 
Ikväll har jag haft Amanda här och pratat av oss efter två veckor isär, sjukt vad man har att prata om jämt egentligen utan att det har hänt något hehe. 
 
Nej nu ska jag sova. Pw innan frullen står på schemat i morgon. Natti. Puss 
 

Kommentera här: