SVERIGE

Äntligen äntligen på Svensk mark igen. Dock så är temperaturen 10 grader lägre men vad gör det. Jag är så taggad på att komma igång med träningen och äta god och nyttig mat, är så trött på all restaurangmat, usch! I Grekland så tränade jag ändå 5 pass på två veckor så det är ju inte superkasst men inte överdrivet bra heller. M var med och tränade ett par gånger och vi körde tabataintervaller och löpning i det lilla minigymmet på hotellet, bättre än inget.
 
Det jag saknat mest utomlands är gröt haha! Varit så sjukt sugen på havregrynsgröt med hallon eller blåbär på. Fil hat jag med blivit sugen på, jag som inte annars äter fil. Men det är nog för att fil är fräscht och "lätt" liksom, trött på alla tunga äggröror och grekisk yoghurt. Ah vad gnälligt inlägg haha.
 
Vi flög från Kreta igår 00:00 och var framme vid 3 på Kastrup. M.s mamma hämtade oss i Malmö dit vi tog bussen och så kom vi hem till Helsingborg vid 05 i morse. Så några timmars sömn har vi allt fått. Jag ska jobba natt i kväll med och är väl inte så överdrivet taggad på det. Ha det fint. Puss
 

Kommentera här: