MORGONTRÄNING

Sitta framför tven och nyhetsmorgon, äta frukost och bara mysa är så skönt. Jag började dagen med en smoothie igen, liknande den jag la upp för nån dag sen, fast den här gången hoppade jag över mjölk, blev godare att spä ut konsistensen med vatten. Kl 10 ska jag möta Amanda i träningshallen och köra ett pass. Morgonträning är verkligen min grej, bra start på dagen och man hinner använda resten av dagen till annat kul! 
 
Bion igår då? Jo den var fruktansvärt bra!! Uppföljare brukar ju kunna vara lite sämre, men jag skulle nog påstå att denna var snäppet bättre än ettan alltså. Självklart så slutade den på ett sådant vis att den öppnar dörrar för en kommande trea, längtar!! Maten på biobaren var som alltid topp. Allt smakar seriöst gudomligt hos dom, måste testa deras lunchbuffe med någon gång med. Nog om mat, nu ska jag ladda upp för träning. Ha en fin dag! Puss

Kommentarer:

1 norrbotten emma:

god morgon =)


ha en fin onsdag

2 Dixi Wonderland:

Jag har varit sjuk i 1 vecka så det har inte blivit någon träning alls för mig :( Hatar det, du får träna för mig också :)

Kommentera här: