LONG TIME NO SEE

Idag ska jag göra något jag inte har gjort på så sjukt länge, nämligen att blogga. Jag har haft suget ett tag men har inte riktigt kommit dit. Sist jag skrev var det sommar och semester, nu är det höst på riktigt och jag älskar det! 
 
Men om jag ska dra sommaren i korta drag så ser den ut så här: Bråvalla 5 dagar, sjukt härligt gäng och massa grymma artister och härligt väder. Efter det så drog min lilla bil hemhem till mamma och till pappa. Där spenderades det en vecka drygt som inehöll grillning med vänner, lite mer festival och träffa alla nära och kära. Efter det så åkte bilen mot Helsingborg och det blev lite lugna dagar i sommarstuga vid havet innan en greklandsresa bokades och Kos välkomnade oss med öppna armar av sol och bad i en hel vecka. Bara lata dagar och härliga middagar. Efter Grekland så började semestern lida mot sitt slut och vi fick lite sommardagar i Karlskrona efter att ha levt i en resväska i drygt 4 veckor. Semestern i korta drag alltså hehe. Önska att jag hade uppdaterat mer under tiden men nu fick det bli så här. Från semestern slut fram tills idag så har jag hittat på en del en vecka hemma igen, en helg i malmö med Belinda och Nathalie på festivalen med Big Slap och sist men inte minst besökt Paris för ca 10 dagar sedan. Underbara Paris, dit måste jag åka igen, så fantastisk stad!
 
Här kommer massa bilder från sommaren :)
Del av gänget på Bråvalla
Såklart en pussbild
Lite grillning hos Mia med Martin och Belinda
Härligt kompisgäng på stranden i Mariestad
Tjejerna från Töreboda på Töreboda festivalen <3
Underbara Kos
Mysiga gränder på kos i kos stad
Sommarkväll med Daniel och Rikard ute i skärgården
Karlskrona båthamn

Kommentera här: