BIOBAREN

Om 45 min ska jag vara på biobaren med Martin och Kristian. Älskar verkligen deras mat, har kollat igenom menyn här hemma så jag lättare ska kunna välja väl där hehe. Efter middagen ska vi kolla på Maze Runner 2. Ettan var så himla bra enligt mig så det ska bli kul att äntligen få se tvåan. 
 
Idag vaknade jag tidigt utav mig själv så då var det lika bra att gå upp. Började med en löparrunda kl 8 i morse, efter det åt jag frukost liknande igår fast inget ägg och proteinpulver i smoothien istället, så gott! Jag har gått en sväng på stan, lämnat in min cykel på reparation och bara myst här hemma. Så skönt med såna dagar även om jag blir lite rastlös så tänker jag att det är bra att ha tråkigt och vara själv ibland. 
 
Jag gick till gymmet igår och körde marklyft, var säkert över en månad sedan jag körde det så jag har riktigt mycket träningsvärk i ryggslutet, skinkorna och baksida lår. Härligt när det tar på exakt rätta ställena. Nej nu måste jag göra mig iordning. Ha en fin kväll Puss 
Kycklingsallad med guacamole blev det till lunch 

Kommentera här: