SISTA NOVEMBER

Tiden har bara svischat förbi sen sist jag skrev! Jag har varit hemma två omgångar, varit i Malmö hos Nathalie, varit på bio ett par gånger, haft Sofia och Cajsa här, fyllt 24, partajat med gamla lumpenkompisat och tränat massa! För tillfället har jag precis blivit frisk från förkylning och feber men tränade första passet igår och det var så härligt men jobbigt. Skönt att komma igång igen! 
 
Stormen Gorm var ju här inatt och jag trodde balkongen skulle lossna från väggen och fönstren flyga bort för det skallrade som fan. Jag vågade inte sova förrän det lugnat sig vid 01 på natten hehe. När jag vakande så stod lägenheten kvar och det såg ganska lugnt runt omkring på gatan men kan tänka mig att det blåst ner mycket träd utanför staden. 
 
Idag ska jag träna vid 13 och innan det gå ner på stan och kolla lite julklappar och något att ha på mig på julbordet med jobbet nästa helg. Älskar att det är jul snart, allt är så mysigt med stjärnor i fönstrerna eller ljusstakar, tända massa med ljus och dricka glögg! Har ni testat årets glögg? Jag har den hemma men inte testat den än. Hört att den tydlige inte skulle vara någon hit tyvärr. Aja ha en fin dag, jag ska ut i blåsten. Puss
För några veckor sedan :) 

Kommentera här: