KÄR

Kan man vara kär i en stad? Jag är det definitivt det!! Karlskrona är så sjukt vackert och det kvittar vilken årstid det är,  jag älskar att känna Syréndoften sprida sig vart man än går och att havet är så nära. Ja, jag är på grymt bra humör idag, dels för att det är fredag och jag sitter och solar på min balkong men också för att Jag är ledig i 6 dagar och semestern är bara runt hörnet med massa roligt inplanerat som summerburst i Stockholm om bara några veckor! :D 
 
Nu på morgonen gick jag av från jobbet och har redan hunnit med att städa och gå på pw runt saltö. Dagen kommer bestå av storhandling och senare träning med Amanda. Älskar våra tabatapass som vi gör ihop! Resten av helgen är relativt obokad och lugn, ganska ovanligt faktiskt. 
 
Igår körde jag ett benpass på gymmet och det känns något fruktansvärt i rumpa och ben idag, brutalt att gå upp och ned för trappor och sätta sig på toa haha! Nej nu ska jag käka lite och sen ta min lilla bil till icamxi. Puss
I morse på saltö :) 

Kommentera här: