BORTA BRA MEN HEMMA BÄTTRE

I söndags kom vi tillbaka till Karlskrona efter att ha spenderat ledigheten hemma hos min familj med nära och kära. Vi har promenerat i skogen och hunnit med lite shopping i Skövde och festligheter hemma hos min pappa och hos min syster. Allt som allt en väldigt bra dagar hemma! :) Igår var jag fortfarande ledig så jag passade på att göra massa tråkigt som att tvätta och städa, på kvällen gick jag och Amanda till simhallen och det gick väldigt bra då jag hade massor av energi i kroppen, så härligt! 
 
Idag så började jag dagen men en grym sovmorgon till 10, där efter så tog jag en sväng på stan och inhandlade en ny bikini plus lite annat bra att ha! Väl hemma igen så svidade jag om till löparkläder och sprang och fort gick det, har ett sjukt bra flow i min träning just nu. Måste vara all vila de senaste dagarna. 
 
I eftermiddag så har jag haft Annakajsa här, jag bjöd på Linsgryta och vi pratade i flera timmar innan det var dags att säga hej då, tack för en mysig kväll! Så full med energi känner jag mig nu så är jag redo att gå och jobba i morgon tills fredag. Hoppas Ni har det fint! PUSS
Grillning hos mamma :) 
Kvällens snack framför 3 avsnitt av Game of Thrones 

Kommentera här: