TISDAG

Redan tisdag och i natt ska jag jobba men det kommer gå bra, jag har redan laddat upp med Vattmelon så jag har något gott att mumsa på i natt. 
 
Idag så har jag ätit lång frukost och kollat flera avsnitt av Big bang theory, gått en sväng på stan och om en timme ska jag gå och träna ett tabatapass. Så skönt att gå på pass som någon annan fixar ihop hehe.
 
Helgen  gick så sjukt fort, i lördags kollade vi på San Andreas på Bio, jag tyckte den var väldigt bra men vissa scener lite overkliga och väldigt överdrivna men så är det väl alltid hehe. Söndagen var lugn, gick pw med Anna och Amanda på kvällen innan jag la mig tidigt. Igår så blev det väldigt mycket träning, började dagen med 45min löpning följt av simning med Amanda på eftermiddagen och en pw på kvällen. Igårkväll kollande jag på det senaste avsnittet av Game of Thrones och den åt den bästa korvstroganoffen, husmanskost när den är som godast hehe. Nej nu ska jag tagga om till träning. Puss 
Älskar verkligen mozzarellasticks, så goda att äta till förrätt. 
Godaste hamburgarna i stan är på biobaren.

Kommentera här: