STAR WARS

Fredagsfeelingen inställer sig sakta men säkert efter några timmar på jobbet idag, man blir trött av att jobba en dag på en vecka hehe. Sista timmarna av arbetstiden spenderade jag och ett gäng vänner med att träna i idrottshallen, benen utsattes för press och min träningsvärk som jag redan hade får nog sällskap nu. 
 
Jag ska bara spendera min kväll i soffan med mitt hjärta som kommer med Thaimat om en timme. Till maten ska vi kolla på 5e Star Warsfilmen, jag hade verkligen stora fördomar mot dessa filmer men efter att ha plöjt igenom de 4 första så känner jag mig ganska fast, trodde verkligen aldrig att jag skulle skriva eller säga det. Så kul att den nya filmen kommer i december med, hade varit lite roligt att gå på premiären. Ha nu en mysig kväll vad ni än hittat på! :D Puss
Hemma hos mig i soffan 

Kommentera här: