MARATON

Jag sitter uppkrupen i soffa  och kollar Under The Dome, riktigt bra serie. Jag är inne på andra säsongen och tyvärr så finns det bara en till. Det är så mycket roligare att kolla på serier där man vara kan sträcktitta utan att behöva vänta på avsnitt varje vecka. 
 
I morse vaknade jag vid 8 och gick ut på en pw, det var så kallt och fuktigt ute så det har tagit mig hela förmiddagen att värma upp mig igen. Efter ett par koppar te så verkar det som om det fungerar. Det är lite läskigt hur det kan vara så skönt att inte göra någonting, jag är ledig enda fram till fredag och har inte alls mycket på min agenda. Byta däck står på schemat i morgon iallafall, inte jag då utan en firma hehe. Och fika med två fina vänner ska jag med göra i morgon. Puss
Dagens lunch, blodpudding med spenat och morötter, bra att fylla på depåerna med järn då både blodpuddingen och spenaten är järnrika. Järn tas lättast upp av C-vitamin och det är morötter fulla med. Drick ej mjölk tillsammans med järnrik kost eftersom kalcium hämmar upptaget. :) 

Kommentera här: