FULL FART

Idag känns det som om allt har gått i ett. Började dagen med att åka till däckverkstaden och sätta på vinterdäcken, skönt att ha det avklarat, något som jag annars skjuter på väldigt mycket hehe. Efter däckbyte åkte jag vidare och storhandlade, jag är en sån person som tycker att det är sjukt kul att handla mat, kanske inte att komma till kassan och betala men att gå runt och plocka på sig bra mat och planera vad som ska ätas det gillar jag. Efter handling blev det lunch, några turer till tvättstugan och ett cirkelpass med Amanda inne i gymmet. Vi körde överkropp och satan om inte jag har träningsvärk i morgon, då vet jag inte vad jag gjort för fel. Jag försöker lära mig att göra dips, kan väl göra 2-3 riktiga, 4 en bra dag men efter det är jag helt Slut och orkar inte mer. Men det är bara att nöta! Vid 16 så mötte jag upp Jennie och Anna på Elsas Cafe och pratade ikapp sen sist, så mysigt! Jag åt en macka och drack en smoothie. Elsas Cafe är sjukt mysigt så Kika in där och ni har vägarna förbi Karlskrona. Efter vår fika så gick vi till HM som hade kvällsöppet och jag fyndade en jacka som jag tittat på, det känns så bra för plånboken  när man köper något som man verkligen vill ha för en billigare peng. 
 
I morgon ska jag jobba igen efter en veckas ledighet, vart tog tiden vägen? Jag som skulle köpa julklappar, har köpt en men hade behövt fixa fler hehe. I morgon är det grön uniform som gäller, känns allt lite tyngre att ta på sig grönt, jag menar, blått är ju flott! Puss
Jag i min jobbskrud :) 

Kommentera här: